Sol·licitud de subvencions específiques dels àmbits de l'Àrea de Serveis Personals per a l'any 2024 (Acció Social i Ciutadania, Educació, Esports, Cultura, Salut Comunitària)

Es un ajut o suport econòmic per entitats legalment constituïdes i inscrites en el Registre Municipal d’Entitats de l’Ajuntament de Malgrat de Mar ( a excepció de les entitats de l’àmbit de serveis socials i sanitàries), per a la realització d’una activitat concreta o un projecte anual d’activitats en benefici de la població de Malgrat de Mar.

Òrgan administratiu responsable: Àrea de Serveis Personals

Qui pot sol·licitar la subvenció?

Podran sol·licitar subvencions les persones físiques, les entitats i associacions que estiguin inscrites i actualitzades les dades en el Registre Municipal d’Entitats de l’Ajuntament de Malgrat de Mar, Organismes públics o privats, sense ànim de lucre, legalment constituïdes dins de l'àmbit del terme municipal. També podran sol·licitar subvencions les agrupacions de persones físiques o jurídiques, públiques o privades, comunitats de béns o qualsevol altre tipus d'unitat econòmica o patrimoni separat sense personalitat jurídica del mateix àmbit, nomenant, en aquest cas, un representant o apoderat únic de l'agrupació.

Com es pot justificar la subvenció objecte de la sol·licitud?

Amb factures, minutes i altres documents acreditatius de la despesa efectuada, en la que la suma dels seus imports sigui la de l’import atorgat, i estiguin datades durant l’exercici 2024

Qui em pot informar o aclarir dubtes sobre la sol·licitud de subvenció?

L’Àrea de Serveis Personals de l’Ajuntament de Malgrat de Mar

Qui el pot demanar?

Totes aquelles entitats que compleixin els requisits de les Bases reguladores específiques de subvencions dels àmbits de l'Àrea de Serveis Personals i de les Bases reguladores generals de les subvencions atorgades per l'Ajuntament de Malgrat de Mar, per l'any 2024

Quan es dóna resposta?

El termini de resolució màxim serà de dos mesos des de la data de presentació de sol·licituds
Quina documentació es lliura? Rebut de la sol·licitud registrada
Sentit del silenci administratiu? Negatiu

Documentació necessària?

Quan es pot demanar?

De 27 de juny al 19 de juliol de 2024, per les subvencions dels àmbits d'Acció Social, Educació, Cultura i Salut Comunitària.
Del 27 de juny al 30 de juliol de 2024, per les subvencions de l'àmbit d'Esports.

Canals de tramitació

TelemàticamentEmplenar el formulari. Iniciar el tràmit per internet
Tota la documentació ha d'estar degudament emplenada i signada

Preu