L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor es trasllada a l'Ajuntament a partir de divendres

Última revisió 07-02-2022 14:38
07/02/2022

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor es trasllada de nou aquest divendres a les dependències de l'Oficina d'Atenció al Ciutadana (OAC) de l'Ajuntament al carrer del Carme. Aquest servei inicialment estava ubicat a la casa consistorial i a l'octubre de 2020 va traslladar-se a la Torre de la Vídua de Can Sala. A partir de divendres, l'OMIC tornarà a atendre des de l'Ajuntament en el mateix horari i amb cita prèvia. 

L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor estarà des d'aquí pròxim divendres 11 de febrer a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) tots els divendres de 9 h a 13 h. Per adreçar-se al servei cal demanar cita prèvia bé per telèfon 93 765 33 00 o bé a través de la web municipal. 

L’ Oficina Municipal d’Informació al Consumidor és un servei públic, gratuït i d’atenció personalitzada, que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores i usuàries, a través de la informació i l’orientació en la resolució de conflictes de consum.

  • Informa dels drets i obligacions de les persones consumidores.
  • Tramita les reclamacions, queixes, i denúncies en matèria de consum.
  • Organitza campanyes d’informació i educació per al consumidor i per als centres educatius.

Oriol Contreras de Lequerica ofereix aquest servei d'informació al consumidor. És expert en assessorament jurídic en consum en diferents OMIC del Maresme, a més de ser titulat en dret, disposa de la titulació com a tècnic en consum, expedit per la Direcció General de consum de la Generalitat de Catalunya, comptant també aquesta titulació entre els seus col·laboradors, així com titulació en mediació.