El ple de l'Ajuntament celebrarà demà dijous dia 10 a les 19 h la sessió ordinària d'aquest mes de febrer. La sessió tornarà a ser presencial, però sense públic i es podrà seguir en directe pel canal de YouTube i el de Twitter de l'Ajuntament. Els ciutadans i ciutadanes que vulguin formular una pregunta al ple de la corporació ho poden fer a través del correu participacio@ajmalgrat.cat fins demà a les 14 h.

">

El ple ordinari del mes de febrer se celebra demà dijous i tornarà a ser presencial

Última revisió 09-02-2022 09:58
09/02/2022

L'ordre del ple de la sessió ordinària és la següent:

1. Lectura i aprovació, si escau de l'esborrany de l'acta de la sessió anterior de data 20 de gener de 2022.

2. Iniciar els treballs de modificació del POUM vigent en l’àmbit del front de llevant de l'av. Riera de Sant Genís de Palafolls entre els carrers Fonlladosa i Passada per a modificar l’alineació de vial prevista actualment a fi d’adequar-la a la urbanització executada en aquest tram de la riera i suspendre l’atorgament de llicències.

3. Adjudicar mitjançant el procediment ordinari i obert les parades del Mercat Municipal sol·licitades (parades 2, 3, 4, 6 i 10) i iniciar la licitació de les parades no adjudicades.

4. Nomenament de representants municipals en òrgans i organismes amb representació municipal.

5. Donar compte de l’informe d’intervenció de data 26 de gener de 2022, en compliment dels terminis que preveu la Llei 15/2010, de 5 de juliol, de modificació de la Llei 3/2004, de 29 de desembre, per la qual s’estableixen mesures de lluita contra la morositat en les operacions comercials corresponent al quart  trimestre del 2021.

6.- Resolucions dictades per l’Alcaldia de la  1/2022 a la  293/2022.

7.- Precs i preguntes.