Comencen a col·locar els llums de Nadal, que s'encendran el 27 de novembre

Última revisió 04-11-2021 09:02
29/10/2021

L'Ajuntament ha iniciat els treballs de col·locació dels llums de Nadal. Els llums nadalencs s'encendran el pròxim 27 de novembre i es tancaran el 6 de gener, Dia de Reis, un total de 168 hores.

Els ornaments de Nadal es col·locaran als carrers de la Travessera de Mercat, Passada, Desclapers, Mar, Ramon Turró, Carme, avinguda Mediterrània, carrer Lleida, Pirineus, avinguda Tarragona, plaça de les Mines de Can Palomeres, plaça Josep Anselm Clavé, plaça de l'Església, avinguda del Bon Pastor, plaça Marià Cubí, carrer Sant Esteve, rotonda accés al barri de Can Palomeres, Parc de Can Campassol i façana de l'Ajuntament.

Una de les novetats és que s'il·luminarà amb els ornaments nadalencs la zona de la plaça de Pere III, responent a una demanda feta pels comerciants de la zona.

El regidor de Promoció Econòmica, i quart tinent d'alcalde, Ludwig Hasko, ha destacat la importància que té cada any la instal·lació d'aquesta il·luminació especial per impulsar i promocionar els eixos comercials del poble.

L'Àrea de Promoció Econòmica farà l'acte simbòlic d'encesa dels llums de Nadal el pròxim dissabte 27 de novembre.